NICM
  • Home
  • Over NICM
  • Testimonials
  • Contact





9 december 2014, Smart Data & Customer Insights Strategie, ING en Gewoon Energie

On 04 dec, 2014
CRMTalent, Kennis en Opleiden
By : Arend-Jan Nijhuis
No Comments
Views : 4065

De laatste inzichten van oa Michael Porter over Smart Data, Customer Intelligence bij ING en Selecteer de juiste klanten voor Gewoon Energie

De tsunami aan snelle veranderingen die marketingland vandaag de dag teisteren brengen vele marketeers in verwarring. Hoe zetten we de juiste middelen in om een steeds kritischer doelgroep in beweging te krijgen? Waar begin je? Bij diepgaande inzicht in wat Koning Klant (niet) wil. Het onderzoeken van rituelen, gedragingen, dromen en nachtmerries van jouw klant dient als leidraad voor de succesvolle inzet van marketing.

Om jou als marketeer te helpen bij het opdoen van customer insights, organiseren we dinsdagavond 9 december de kennissessie Customer Insights Strategie’. Doorspekt met trends en cases, verlaat je de avond met handvatten om vanuit jouw klant te denken en inzichten te vertalen naar concrete acties.

Bekijk het volledige programma en schrijf je in op: http://pimonline.nl/engine?service=classmanager:3566&cmd=open&id=255&menuid=30



Previous Post

About The Author

Arend-Jan Nijhuis

Interim- en Change Manager op het gebied van data, analytics en data science in het commerciële domein. Zeer sterke affiniteit voor innovaties en digitalisering van klantrelaties, marketing, sales en business processen.


Number of Posts : 7
All Posts by : Arend-Jan Nijhuis

Leave a Comment

Click here to cancel reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>





Agenda

maart 2021
M D W D V Z Z
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  
« dec    

Meest recente berichten

  • 9 december 2014, Smart Data & Customer Insights Strategie, ING en Gewoon Energie
  • DE BRUG TUSSEN (SOCIAL) CRM & DIGITAL MARKETING!
  • 3 vragen over BIG Data & Customer Insights
  • GaGanomics en Digital Customer Engagement!
  • Thush CRM Professional van het Jaar 2014

Recente reacties

    Archief

    • december 2014
    • november 2014
    • oktober 2014
    • september 2014
    • augustus 2014

    Categorieën

    • Change Management
    • CRMTalent
    • Kennis en Opleiden

    Meta

    • Inloggen
    • Berichten feed
    • Reacties feed
    • WordPress.org

    Copyright NICM, 2017